Hoe werkt het?
Als u zich aanmeldt voor MijnStrippenkaart, wordt voor u een account aangemaakt. Per e-mail ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord voor het control pannel waar u de urenkaarten kunt invoeren en de activiteiten kunt toevoegen.ACTIE: Nu Gratis 1 maand proefaccount!
U kunt MijnStrippenkaart nu vrijblijvend gratis 1 maand proberen. U kunt in die maand zelf aangeven of u het proefaccount om wil zetten in een betaalde account, of dat u het wil laten vervallen. Na 1 maand vervalt uw account automatisch en kunt u niet meer inloggen.
Indien u besluit uw proefaccount om te zetten naar een betaalde account, kiest u afhankelijk van het aantal gebruikers dat u heeft, een MijnStrippenkaart pakket. Een overzicht van de pakketten, de kosten en de betaling, vindt u hier. U ontvangt daarna van ons een factuur voor het gekozen pakket.
De klanten die bij u een Strippenkaart besteld hebben meldt u aan via uw account op MijnStrippenkaart. U maakt een gebruikersnaam en wachtwoord voor ze aan waarmee ze kunnen inloggen.
Als klanten op uw website komen, kunnen ze via een link naar 'bedrijfsnaam.mijnstrippenkaart.nl'. Zo is het voor uw klanten duidelijk dat de service bij uw bedrijf hoort. Daar kunnen ze inloggen en vervolgens hun strippenkaart(en) bekijken.
Enthousiast geworden? Meldt u direct aan voor de Gratis proefaccount!